"HET WAS EEN FEEST, ALLE PAKKETTEN WAREN BINNEN TWEE DAGEN UITVERKOCHT!"
4 flesjes Jupiler met 2 gratis glazen. Dit om de consument kennis te laten maken met de smaak van Jupiler uit het juiste glas. Meer dan 200.000 Proef & Proost Pakketten zijn er door het hele land verkocht. Wim van zon van C1000 Roemer te Voorschoten:
"Het was een feest, alle pakketten waren binnen twee dagen uitverkocht. Als je Jupiler onder de aandacht wilt brengen, is dit de manier. Mooi is dat we daarna ook nog eens een stijging zagen in de verkoop van kratten Jupiler. Een prima instrument leuk voor zowel de retailers als de consument."
Ook SMS & Win is gestart, onder alle kroonkurken en lipjes zit een unieke code, sms of vul online in en maak kans op fantastische prijzen, waaronder een Smeg koelkast!
AB InBev is de grootste bierbrouwer ter wereld met een portfolio van meer dan 200 merken, waaronder Jupiler, Hertog Jan, Dommelsch, Hoegaarden en Leffe. Jupiler staat de komende jaren in de spotlights. Een nieuwe commerical, een nieuwe website en spraakmakende consumentenacties. Met in retail meerdere activaties en omzet-verhogende premiums in het krat. De aftrap van het jaar van Jupiler hebben we inmiddels al gezien met het Proef & proost Pakket. Nu komt Jupiler met de volgende grote activiatie: de stapelmat. Geen flesje rolt meer in de koelkast!
STIJGENDE JUPILER VOLUMES
NIEUWE COMMERCIAL,
NIEUWE WEBSITE
Jupiler is terug op het grote scherm met in week 16, 17 en 18 een tag-on over de stapelmat. Bekijk de commercial op onze nieuwe site jupiler.nl!
MEER INFORMATIE?
U kunt vanaf deze week uw accountmanager verwachten met ondersteunende promotie-materialen om deze actie onder de aandacht te brengen. Heeft u nog meer vragen neem dan contact op met uw AB InBev account-manager of kijk op jupiler.nl.