|
Vraag nu uw gratis introductiepakket aan!
|
 |
|
|
Grolsch introduceert met Stender Red Orange een frisse, alcoholarme drank voor alle frisdrankmomenten waarbij je extra wilt genieten. Deze populaire smaak is een aanvulling op het in 2012 zeer succesvol geïntroduceerde Stender Lemon & Lime (hoogste omzetrotatie van alle smaakvarianten in fles in het segment alcoholvrij/-arm bier in 2012). Samen zullen deze smaken nieuwe gebruiksmomenten creëren en nieuwe consumenten voor de biercategorie aanspreken en daarmee tot margerijke omzetgroei voor de biercategorie leiden. De introductie van Stender Red Orange zal vanaf 15 april 2013 breed ondersteund worden op TV en op de winkelvloer.
Gratis introductiepakket t.w.v. €58 omzet!
Om zoveel mogelijk consumenten kennis te laten maken met Stender Red Orange en Lemon&Lime is er voor Distrifood lezers een speciaal introductiepakket samengesteld bestaande uit: |
• |
120x gratis probeerverpakking (1 flesje Red Orange en
1 flesje Lemon & Lime) a €0,49 (consumenten- adviesprijs) en daarmee een totale omzetwaarde van €58. Deze worden door de buitendienst van Grolsch geleverd in week 17. |
 |
• |
Een 50% kortingsactie op Stender Red Orange (20x) en Stender
Lemon&Lime (20x) ondersteund door POS materiaal (volledige vergoeding
en behoud van marge). |
|