|
AB InBev is de grootste bierbrouwer ter wereld met een portfolio van meer dan 200 merken, waaronder Jupiler, Hertog Jan, Dommelsch, Hoegaarden en Leffe. Jupiler staat de komende jaren in de spotlights. Een nieuwe commerical, een nieuwe website en spraakmakende consumentenacties. Met in retail meerdere activaties en omzet-verhogende premiums in het krat. De zomer komt eraan, dus speelt Jupiler daar handig op in met de volgende grote activatie rondom barbecuen. De barbecue biedt retailers namelijk een zee aan mogelijkheden voor omzetverhoging en cross-selling; het gaat niet alleen om vlees! Daarom introduceert Jupiler het BBQ schort. Het enige schort dat mannen kunnen dragen! |
|
MEER INFORMATIE?
U kunt vanaf deze week uw accountmanager verwachten met ondersteunende promotie-materialen om deze actie onder de aandacht te brengen. Heeft u nog meer vragen neem dan contact op met uw AB InBev account-manager of kijk op jupiler.nl. |
|
|
|
|
SMS & WIN KENT
DUIZENDEN WINNAARS!
"NA 10 WEKEN AL MEER DAN 5000 PRIJZEN UITGEREIKT"
SMS & Win liep van 1 april tot en met 30 juni, en kende duizenden winnaars. Binnen enkele weken werden er honderdduizenden codes ingevoerd via sms of op Jupiler.nl. Na 10 weken waren al meer dan 5000 prijzen uitgereikt, van Jupiler BBQ's tot Smeg koelkasten.
En dat de prijzen de moeite waard waren bleek wel uit het feit dat er wekelijks duizenden nieuwe gebruikers werden geregistreerd. |
|
Verkrijgbaar vanaf week 29
|
|
Het enige schort dat mannen kunnen dragen is verkrijgbaar vanaf week 29 in drie varianten:
Born to grill, King of the grill en License to grill. |
|
|